Lite upptagen.

Datum:2010-04-10 / Tid:10:25:55
Godmorgon!

Det har inte kommit någon bebis ännu, och det är inte ens på gång känns det som. Jag är både lite lättad men också lite besviken givetvis. Men just nu har vi så mycket roligt att fixa med i nya lägenheten så jag har inte tid att föda barn tihi. Men vi ska snart in till sjukhuset igen för att ta nya prover och de kommer säkert göra en till sån där hinnsvepning som jag inte alls brukar må bra av efteråt, men förhoppningsvis gör den i allafall lite nytta. Sen får vi hålla tummarna återigen att mina prover och värden ser bra ut så jag slipper att bli inlagd. Jag ser ju verkligen framför mig hur vattnet går här hemma och allt som hör till de, och jag skulle känna mig lite snuvad på alltihop om jag nu ska ligga på sjukhus och bara vänta där istället.

Vill ni se bilder på lägenheten förresten? Om jag nu inte blir inlagd eller något annat inträffar så ska vi städa till lite bättre och senare idag får ni då se bilder. En liten förvarning, det är sjukligt fint här, tro mig!

Ha nu en fin dag, och glöm inte att hålla tummarna för oss!

Kommentarer
Fru Evelina

Klart vi vill se bilder =)!

Men förvänta dig ingen vattenavgång hemma, det är inte det vanligaste precis. De flesta åker ju in på grund av värkar bara.



KRAM

2010-04-10 / 12:59:44
http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback