Liten update.

Datum:2010-04-10 / Tid:19:40:21
Jag tänkte bara ge er en liten uppdatering, proverna såg bra ut däremot var mitt blodtryck högre än de brukar men eftersom att allt annat såg bra ut så fick vi åka hem igen. Vi ska tillbaka igen på måndag, åker ju in varannan dag numera. Tyvärr kommer dock inte Per att kunna följa med då eftersom att han ska åka ner till Stockholm för en återträff med afghanistanstyrkan, men en dag ska vi nog klara oss utan honom.

De blir inga bilder idag på lägenheten, är alldeles för trött och min nacke håller på att göra mig galen. Vi har ju en ny säng, och den är så fruktansvärt mjuk och min stackars nacke och rygg gillar inte riktigt det. Men, vadå, ett besvär mer eller mindre är ju ingenting tihi.

Imorgon är jag tillbaka med lite ny energi. Ha en fin kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback