Trötter.

Datum:2010-04-04 / Tid:17:29:55

Ni får ju ursäkta att min uppdatering är lite si och så nu under påsk men vi har lite annat för oss helt enkelt. Sen är jag så himla trött hela tiden. Men vi var på återbesök idag på sjukhuset och de mesta såg riktigt bra ut men tyvärr verkar de inte bli bättre med min äggvita så ska tillbaka igen redan på tisdag och höra vad de då har att säga. Vi misstänker väl att en igångsättning inte är särskilt långt borta, men om jag fick bestämma skulle jag vänta tills de sätter igång av sig själv men om det är så att lillbus och min kropp mår bättre av en förlossning så då kör vi på det.

Då vet ni i allafall hur det ligger till på den fronten. Jag ska nu bädda ner mig i soffan återigen och bara slappna av lite, sen blir det grillat till middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback