Böcker och byxor.

Datum:2010-08-12 / Tid:15:53:16
Yes, det är vad min lilla skitunge har fått idag. Eller, böckerna har jag beställt så de kommer väl inte förrän till veckan tyvärr. Jag har ju börjat läsa för honom ett par gånger per dag, då myser vi ner oss i soffan och gosar medan jag läser för honom och han brukar dra i sidorna för glatta livet. Men nu har jag läst bockarna bruse säkert 25 ggr och jag tror nästan att jag kan den nu helt utantill.

Han fick även byxor som sagt, tre par ifrån H&M i storlek 74. Jag köpte igår ett par i storlek 68 som redan är en riktig favorit dock så var de i minsta laget. Min kille är ju som sagt en brottare numera!

Jag ska nu lägga mig på lekmattan med min lilla nakenfis.

Kommentarer
Ann

Vart köper du böcker? Jag har köpt lite från Go´boken men det är ju rätt dyrt ändå... Ska försöka ta mig till biblioteket också!

2010-08-12 / 22:12:30
Manjärv

Hej! Hälsnningar från Manjärv! Min lillasyster Elin är kung på att hitta roliga bloggar... kolla denna: http://milasdaydreams.blogspot.com/

2010-08-12 / 22:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback