D-day.

Datum:2010-08-08 / Tid:09:27:01
Nu kör vi!

Här har vi varit igång sen 7. Inte J dock som precis vaknade ur sin dvala. Han ligger nu på babygymmet och tjoar för full hals, han har väl saknat pingvinen gissar jag på. Än så länge går allt enligt planerna, men mycket kan förändras när man försöker hålla rutinerna med en bebis. Men vi försöker ta det lugnt och inte ändra något från hur vi skulle ha gjort en vanlig dag. Dock brukar inte jag vara färdigfixad med lockigt hår vid 9-tiden på morgonen, men J märker nog ingen skillnad.

Jag ska nu gå och mysa lite med min lilla älskling. Det är hans dag idag och då ska han få all uppmärksamhet, även fast just det inte är något ovanligt eller konstigt från i vanliga fall.

Ha en underbar dag ni också, och ta hand om varandra!

Kommentarer
H

Lycka till med dopet!

2010-08-08 / 10:04:13
http://hannamedha.blogspot.com
Ann

Ohhh lycka till idag och ha så himla roligt! Hoppas man får se bilder senare och de blå drömmarna blir en hitt ; )

2010-08-08 / 16:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback