God..trött..morgon.

Datum:2010-08-18 / Tid:09:12:19
Mina ögon gick verkligen i kors imorse när J började fara runt som en gasell i sängen och gnällde, då var klockan inte ens 6. Jag försökte ignorera honom en stund men sen var det bara att bita i det sura äpplet och släpa upp sin trötta kropp. Han åt (235 ml) som om de vore ingenting, sen hade jag ju givetvis tänkt att han skulle somna om men han hade helt andra planer. Han skrattade, tjoade och lät som om att livet i allmänhet lekte. Men efter en stund blev han som tur var sömnig så jag la honom i sängen och då somnade han relativt fort. Sen fick jag sova till halv 9. Han ligger nu på babygymmet och har en diskussion med.. ja, vem tror ni, pingvinen givetvis!

Tack förresten för era goda råd om sulkys och barnvagnar, fortsätt gärna tipsa! Du (Anna?) som tipsade om en vagn och lämnade en länk, du får gärna kommentera igen och skriva vad det är för en vagn. Den såg i allafall väldigt fin ut!


Nu ska vi busa lite här och träna på att sitta upp. J blir bara bättre och bättre, det dröjer nog inte alltför länge innan han sitter där helt själv och tittar sig omkring. Han har då verkligen kommit på tjusningen med att sitta upp, då ser han ju allting runt omkring en, vilket alltid gör att han skrattar som en dåre.

Ha en bra dag allihop, och se till att njut av de sista sommardagarna om ni har en stråle sol hos er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback