Myspys.

Datum:2010-08-14 / Tid:11:09:39
Godmorgon.. eller vänta nu, goddag!

Idag har jag fått en härlig sovmorgon utan att behöva gå upp och mata J mitt i allt. Per var helt underbar snäll och lät mig sova. Dock känner jag mig ändå mörbultad pga min jäkla rygg, har så ont! Men förhoppningsvis ska det väl gå över snart, ska tvinga Per att massera.

Igår hade jag besök av min kusin Linda och hennes lilla dotter Jaz. Det var hur mysigt som helst. Jaz sprang omkring och gjorde sitt bästa för att få tag i Sierra, men hon var alltid lite för snabb. Men kul var det att titta på! Jeff fick två fina presenter av dom (plus andra kusin Jennie och hennes familj) en Brio sköldpadda och en hoppgungan! Jag ska givetvis visa bilder, och så ska vi försöka sätta J i gungan. Jag blev så himla glad över gungan då vi pratat om att köpa en eftersom J älskar att stå och hoppa.


Vi ska nu dras oss ifrån soffan och ut i det varma vädret. Idag ska vi bara mysa och ha det bra tillsammans. Men vi ska också ta farväl av Mikkisen som ska åka tillbaka neråt efter en härlig sommar med oss! Jag kommer sakna henne alldeles för mycket, och likaså Jeff. Men vi behöver som tur var bara sakna henne tills januari. Sen har hon nästan lovat att komma och hälsa på J innan dess också.

Ha en bra dag & ta väl hand om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback