Nu är Jeffs overall inhandlad! Det blev in...

Datum:2010-08-26 / Tid:14:47:10

bild0034 (MMS)

Nu är Jeffs overall inhandlad! Det blev inte någon från polarn o pyret, utan en didrikssons. Jag kände att det var onödigt att köpa den där vindfleecen när han ändå inte kan ha den när de blir riktig vinter. Istället satsade jag på en rejäl overall, och sen köpte jag till vintertossor och mössa från pop. Vi ska lite senare i höst även köpa ett underställ från pop. Vad tycker ni? Den är i storlek 70, så jag hoppas att han kan ha den hela långa vintern.


Kommentarer
Sofia - Mamma till Tove

Overallen var jättefin :) Är själv på jakt efter en vinteroverall, men har inte hittat någon som jag har fastnat för ännu :S



Vad har Jeff för storlek nu? 70 lät litet, han är ju ungefär jämngammal med Tove och hon drar 68 nu ;S

2010-08-26 / 15:38:32
http://sjarverud.blogg.se/
Evelina

Vilken fin! 70 var en ovanlig storlek! Hur stor är han nu? Det är väl bra om den sitter ganska rejält löst nu eftersom de växer fort de små och det är ju ett tag kvar tills det är dags. Eller ja, lite tidigare för er där uppe kanske hehe...



Kram!

2010-08-28 / 21:04:50
http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback