Sentimental grillkväll.

Datum:2010-08-14 / Tid:23:57:52
Snyft snyft.. Ikväll hade vi då avslutnings grillkväll för att ta "farväl" av allas våran Mikkis. Vi hade det hur mysigt som helst, satt uppe på vid svedjefortet och grillade, och kollade på utsikten givetvis. Dock glömde Per en viktig ingrediens i pinnbrödet och marsmallowsen låg kvar hemma på köksbordet, men vi hade trevligt ändå.

Det blir alltid många goda, och råa, skratt med det här gänget! Men kvällen avslutades med tårar, i allafall från våran lilla lipsill Mikkis. Men jag måste erkänna att det kändes tråkigt och riktigt tungt att behöva säga hejdå för den här gången. Som tur är kommer hon hit till jul och sen börjar hennes praktik i januari, och då kommer vi ses ofta!

Mikkis fick faktiskt en liten avskedsgåva från J (eller ja, jag hade ju givetvis fixat och trixat) bestående utav en bild på honom inramat tillsammans med en liten text. Som tack fick J en stor puss av M, en puss som uppskattades lite sådär, han rynkade på näsan och såg ut som att "nädu, några tjejbaciller vill jag minsann inte ha" Men då ska ni veta att båda A-L och M är två stora favoriter hos J, M är nog den enda förutom jag och Per som kan natta honom, de ni!

Tack för en underbar sommar Mikkisen, och tack för att du & A-L är världens bästa gudmödrar åt Jeff!


Här kommer några bilder från kvällen.. Ni får ursäkta den bedrövliga hoppbilden på hela gänget, det ser ut som att jag var den som sist fattade att man skulle hoppa och.. ja, så var det nog också. Men jag bjuder på den!






Kommentarer
bergner

Lipsillen börjar nästan grina igen efter att ha läst ditt fina inlägg kan jag säga:)

Tack för en kanonkväll, och som sagt; snart är det jul minsann!!

Saknar er redan, men det vet du ju;)

2010-08-15 / 00:26:01
Vi2blir3.se - Malin

Åh vilken fin bild på dig och per i slutet! =)

2010-08-15 / 22:05:44
http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback