Godmorgon!

Datum:2010-12-19 / Tid:07:37:03
Godmorgon!

Jag är så himla trött idag, och det beror säkerligen på att jag är förkyld, igen! Jeff låter tyvärr inte sin mamma sova ut särskilt bra på morgonen heller så det känns inte som att jag blir av med skiten. Imorse när jag vaknade sa jag rätt ut "Per, nu får du fan ta och komma hem". Men snart så! Hoppas förresten att han ringer idag, blir så tråkigt när det går så många dagar emellan. Då har jag tusen saker att berätta och prata om, men jag kommer alltid ihåg hälften.

Nä, nu ska jag krypa ner i soffan och försöka få till lite mys med min skogstokiga unge som klättrar på möblerna. Lite senare kommer A-L och Marcus hit för att äta lunch, och ännu lite senare ska jag till mamma och pappa för att göra julgodis.


Ha en fin och mysig fjärde advent.. Snart är det julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback