Hajjeluaaah.

Datum:2010-12-09 / Tid:11:42:28

Jeff åt precis upp en hel burk med mat, ja burk med mat står det ja inte hemlagat, och en halv portion med katrinplommon mot hans tröga mage. Det kan ju bara klassas som positivt, så jag ger lunchen en stor tumme upp! Nu hoppas jag att dagen fortsätter lika bra som den börjat.

Appropå burkmat, jag/vi ger just nu Hipp och inget annat. Jag vet inte vad jag har fått för mig men det känns som det bästa av det värsta eller hur man nu ska säga. Hipp it is, och inget annat! Jag ska däremot börja laga egen mat igen men jag har varit slö på sistone av olika anledningar och det kan jag villigt erkänna. Men Jeff mår bra och verkar gilla maten så han går det då ingen nöd på!

Nä, nu ska vi busa lite innan busfröet har ätit upp hela datasladden här bredvid mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback