Mini-julafton.

Datum:2010-12-23 / Tid:20:19:03
Vi har varit ut till Jeffs farmor och farfar, där även hans fastrar och farbror var. Jeff har alltså fått all uppmärksamhet och lite till, han trivdes som fisken i vattnet! Sen kom även hans äldsta faster dit med Js första lilla kusin Tim som bara är 3 månader. Han är en riktig liten sötnos han med, och jag kan bara tänka mig vilka hyss dessa små killar kommer ställa till med i framtiden..!

J fick ju givetvis en hel hög med paket, och några öppnade han direkt och några gömde jag undan tills imorgon. Men hittills har han i allafall fått ett munspel, två uppsättningar av byggklossar (gjort av tyg med siffror på) och en liten speldosa.

Jag ska nu röja undan lite här hemma, sen ska jag bädda ner mig i soffan och vänta in julafton. Imorgonbitti åker vi direkt ut till mormor och morfar för att bara ta det lugnt och njuta!


God jul på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback