Låång arbetsdag.

Datum:2010-01-09 / Tid:10:18:31
Godmorgon på er.

Jag hade skrivit ett långt jäkla inlägg som bara försvann, poff. I vanliga fall hade jag nog kunnat "rädda" tillbaka texten men eftersom att Pers dator är rent värdelös så gick inte det heller. Eftersom att jag ska och jobba har jag heller inte tid att återberätta allt jag skulle skriva heller, tyvärr.

Jag ska då iväg och jobba ett långpass nu på 9 timmar och det känns inte alls inspirerande, men sen är jag ledig tills på måndag och de känns desto bättre. Vi kanske hörs senare via mms, men de beror helt på hur mycket folk som väljer att besöka mig ikväll.

Ha en fin dag allihopa!

Kommentarer
malin

Det går sjukt fort, jag hinner inte med!! gaah ;)

Men snart är din här med :)

2010-01-09 / 11:09:24
http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback