LYCKA!

Datum:2010-01-21 / Tid:14:47:52
Åh, jag är så glad! Idag skrev vi som sagt på kontraktet till nya lägenheten. Den 1:e mars börjar vi renovera köket och tapetsera, så ungefär en vecka eller två efter det flyttar vi in på riktigt. Det känns väldigt overkligt och spännande! Jag hade kunnat börja packa ihop våra saker redan idag och flytta på direkten, men jag får snällt vänta i 1½ månad.

Vi har tyvärr inga bilder på lägenheten, men den är hur fin som helst! Den är på cirka 80 kvm, och badrummet är nyrenoverat. Resten av lägenheten är i bra skick men vi ska ändå tapetsera om lite, och köket är väl egentligen inte så fult men vi hade redan innan bestämt oss för att lägga pengar på ett nytt kök. När det är klart lär jag nog bosätta mig därinne för köket är så stort och luftigt, underbart alltså.

Jag längtar..

Kommentarer
Malin

VILKET FLYT VI HAR TJEJEN!!! Vi ska och skriva på vårt kontrakt idag, på våran nya fina trea, längtar! GRATTIS till lägenheten :) NU måste vi ju verkligen ta en middag och fira tillsammans! Kramkram

2010-01-22 / 12:06:01
Tess

Grattis till nya lägenheten! Önskar er lycka till!

Ha en mysig kväll

Kram

2010-01-22 / 19:45:45
http://tessbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback