Upp och ner, ner och upp.

Datum:2010-01-14 / Tid:10:24:23
Godmorgon!

Eller, så god kanske inte morgonen har varit men så är det när man inte längre kan sova ordentligt. Magen är inte bara i vägen utan den är tung också, och så sparkar lillbusen något fruktansvärt på nätterna. Men jag antar att h*n gör det för att h*n känner av att jag vaknar och somnar, vaknar och somnar. Igår sov jag ju så dåligt att jag började må dåligt och känna mig yr och konstig så jag fick till och med gå hem ifrån jobbet.

Jaja, man ska inte klaga även fast att man blir lite trött emellanåt. Per försökte då så gott han kunde med att muntra upp mig igår, och innan vi skulle gå och lägga oss igår tände han en massa ljus i sovrummet och sen kokade han choklad åt mig. Hur sött som helst!

Idag ska Per till luleå och göra lite brandmanstester, och medan han är och gör det så ska jag åka med mami och hämta hem lite bebisgrejer som vi fått köpa billigt av en arbetskompis. Jag ska även åka förbi på en möbelaffär och kolla på ett matsalsbord.

Ha en fin dag, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback