Nytt!

Datum:2010-07-01 / Tid:12:12:33
Usch vad dålig jag har varit på att uppdatera bloggen. Men jag ska försöka bättra mig nu! Här kommer de lite bilder på de jag har shoppat i veckan. De har även blivit en randig pop mössa och pyjamas till Jeff men de glömde jag fota. Sen har jag också köpt mig ett svart linne med knappar fram och de kändes inte nog intressant att fota.

Här får ni i allafall se de jag har fyndat, allt är köpt på rea förutom camo t-shirten. (P.S Jeffs afghanistan t-shirt ska han givetvis inte ha på sig förrän Per åkt iväg dit)

   

Och här är mina kläder..

  

Mina nya favoriter är de blommiga leggingsen, de är helt underbart sköna och riktigt snygga! Igår hade jag dom tillsammans med min nya svarta topp med knappar och ett par nitsandaler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback