Planering av dopet.

Datum:2010-07-27 / Tid:16:43:53
Vilken dag! Jag började med att snabbstäda, sen gick jag in till stan med J för att fika och umgås med Angelica. Sen kikade vi runt lite på stan innan jag gick och beställde tårtan till dopet, fast nu har vi kommit på att vi inte ska ha den längre så måste avbeställa den och beställa en ny men men så kan det bli ibland. Sen fick jag rusa hem för att ha möte med prästen. Han blev väldigt imponerad och glad över att jag hade knåpat ihop i princip hela dopet själv, allt ifrån psalmer och förbön till solosånger, texter osv. Men jag vill ju ha det väldigt personligt och det blir de genom att göra de mesta själv. Sen ska vi försöka att de flesta av våra syskon ska få egna små uppdrag under dopet också, såsom hälla i vatten i dopfunten.

Jag säger då bara de, dopet kommer bli helt underbart fint och jag längtar så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback