Kolasnittar.

Datum:2010-06-03 / Tid:16:53:47
Vilket trist väder det är idag, usch och fy! Fast då kan man i och för sig sitta inne i soffan och mysa utan dåligt samvete. Jag och Jeff började då dagen utvilade (killen sov från 23.30 till 06) även fast J var lite smått gnällig där på morgonkvisten innan han hade fått mat men det var snabbt ordnat. Sen har vi bara tagit det lugnt, ätit lunch med mamma(mormor) och väntat in när pappa Per skulle vakna efter nattens jobb.

Jag håller nu på att baka kolasnittar medan Per är på gymmet och J sover. När vi på morsdag var hos Pers farmor och farfar så bjöd de på världens godaste kolasnittar, så nu ska jag försöka få mina lika goda. Vi får väl se hur jag lyckas! Kanske bättre att jag misslyckas för annars kommer jag väl smälla i mig hela plåten med kakor på en gång och de känns ju inte särskilt nyttigt. Jag har ju försökt att börja ett nytt liv men de går väl sådär, inte för att jag äter särskilt onyttigt (äter inte choklad, ogillar smågodis och har lovat Per att inte dricka läsk mer i år) men jag äter alldeles för lite mat vilket gör att hela kroppen kommer i obalans, inte bra! Jag som har varit så pass sjuk och som fortfarande har lite halvdåligt blodtryck sen efter graviditeten borde verkligen vara noga med maten. Men men, jag ska!

Kommentarer
Ann

Prova blanda i en påse dajmkulor i kolasnittarna så blir det ännu mumsigare!



Jo soffan på balkongen är egentligen två fotpallar med tillhörande dynor som vi köpte på plantagen. Jättesköna nu när man har en liten som kan ligga där och sen kan man ju dela på dem om man vill!

2010-06-03 / 19:12:25
http://lillafoten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback