H&M paket.

Datum:2010-03-30 / Tid:10:38:32
Tihi, igår var jag och hämtade ut ett paket med kläder. Jag har beställt ett litet efter-graviditeten-paket med lite fina kläder som jag förhoppningsvis kommer kunna ha relativt fort, åtminstone så fort de börjar bli varmt. Jag fick bland annat hem ett par ursnygga jeansshorts som nästan passade redan nu, dock var ju magen lite i vägen. Sen var det några linnen, ett par tygskor och en mc-jacka.

Jag har bestämt mig för att försöka få bort mina överflödiga kilon rätt fort så fort lillbusis är ute, eller ja.. så fort jag har möjlighet att ens börja få bort dom. Men jag har då planerat att jag ska kunna ha snygga kläder på mig i sommar, och jag ska trivas i dom! Hoppas att jag lyckas.

Men en rolig sak, jag samlade ju på mig enormt mycket vatten när jag blev sjuk och det har ju i princip försvunnit nu och det ser helt sjukt ut när jag kollar mig i spegeln! Förra veckan såg jag ut som en heffaklump om benen och nu är jag sådär spinkig igen om vaderna och anklarna, rätt lustigt. Men jag ska inte klaga tihi!


Åter till soffhänget..

Kommentarer
Mamma mina

Så fin blogg du har..Inte lång tid kvar tills bebisen är hos er _:)Ha en skön tisdag.kram

2010-03-30 / 13:20:11
http://blondis81.blogg.se/
Fru Evelina

Du behöver förmodligen inte ens anstränga dig för att kilona ska rasa! Speciellt om du ammar ;-)

Så tänk för allt i världen inte för mycket på det!



Kram

2010-03-30 / 13:57:31
http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback