Biokväll.

Datum:2010-05-30 / Tid:11:30:59
Vilken härlig kväll vi hade igår! Vi började med en god middag, med allt vad det kan inkludera, dvs tjejsnack och lite mammasnack givetvis. Sen gick vi iväg och köpte upp halva coops godislager innan det var dags för bio. Jag hade ganska låga förväntningar på den här SATC filmen men jag måste faktiskt säga det att jag tyckte åtminstone den var riktigt bra, trots alla dåliga recensioner! Visst, den hade väl inte samma "passion" som ettan där vi hade det inställda bröllopet, Charlottes minnesvärda utbrott på Big utanför limousionen och Steves otrohet.  På det sättet var den här filmen lite tam kan man väl säga och lite olik både serien och första filmen. Men det fanns ändå en del godbitar men eftersom att det kan finnas dom som ännu inte sett filmen så skriver jag inte ut något. De jag kan säga är till dom som inte sett men ska se, kolla in Charlottes underbara röda klänning när dom är i öknen, åh säger jag bara!

Det var som sagt en riktigt trevlig kväll, och det kändes att man behövde komma ut lite och bara ha kul utan att behöva tänka på allt kring Jeff. Fast jag ska vara ärlig, när de i filmen började prata om sina barn och hur det är att vara mamma så kunde jag inte låta bli att sakna min lilla kille. Men han var inte lika poppis när jag kom hem och det första han gör är att kissa en pöl i mitt knä, gullungen.



 

Kommentarer
Annchan

Hur gjorde du med amningen och Jeff? Själv skulle jag inte kunna vara borta så länge om jag inte ger ersättning eller pumpar men det har vi inte provat. Vill oxå gå på Bio och klippa mig göra en asniktsbehandling mm...

2010-05-30 / 19:49:22
http://lillafoten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback