Livet är underbart!

Datum:2010-05-18 / Tid:22:39:27

   

Jag älskar mitt liv, och min lilla men så underbara familj! Varje dag är en gåva och obeskrivlig lycka. Jag är enormt tacksam att Per är ledig tillsammans med mig, även om han nu ska börja jobba igen snart. Men tills dess gör vi allt för att bara njuta och ha roligt alla tre.


Ikväll gjorde vi ett försök att göra hand- och fotavtryck av Jeff, men de gick sådär. Foten blev relativt fin men handen ser ut som en utsmetad ärtsoppa typ. Men vi fick oss ett gott skratt i allafall. Sen var vi dock tvungna att bada lillkillen eftersom att han hade blå färg nästan överallt vilket inte var sådär jätte populärt.


Just ja, brorsan var förbi förut också och lämnade födelsedagspresenter, han var i tyskland när jag fyllde år. Jag fick en vinflaska och presentkort på h&m (har nu presentkort där för över 2000:- tihi) så nu måste jag snart ta mig till luleå för en rejäl shoppingrunda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback