Jeffs rum.

Datum:2010-11-28 / Tid:16:39:02

Nu när jag lika är igång med att visa bilder på lägenheten så är de väl bara att fortsätta, eller hur?

Här kommer det bilder på Jeffs lilla ofärdiga rum. Imorgon ska jag dock till IKEA och då ska jag köpa hem de som behövs för att inreda det. Just nu är det bara allmänt stökigt, men de kan ju bero på en viss liten busunge.


Även katten älskar Jeffs rum och hon är minst lika ofta därinne som Jeff är.



Är det djungeltema så är det! Jag älskar ju förövrigt elefanter och de har jag tänkt smitta av mig på Jeff.


Jag frågar er igen, vad tycker ni?


Kommentarer
Victoria

Älskar den randiga tapeten!

2010-11-28 / 18:45:01
http://vigan.blogg.se/
Ann

Oj vad ni har fixat och stått i... duktigt! Jättegulligt, mkt färg precis som ett barnrum ska vara. Nu blev jag sugen på att göra klart Franks rum.

2010-11-29 / 15:36:57
http://lillafoten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback