Julklappar.

Datum:2010-11-19 / Tid:19:14:11
Tihi, jag kunde inte hålla mig längre. Idag köpte jag de tre första julklapparna för i år och sen när vi kom hem ifrån stan beställde jag ytterligare tre st. Jag hade även tänkt att fixa julklappen till Per (och lite till mig) men det gick inte att lösa över internet tyvärr, så det får bli imorgon. Eftersom att Per inte är hemma över jul blir det en lite speciell julklapp i år, spännande va?

Nu är det dags för nattning här hemma av en galet trött unge, sen kommer A-L och M hit för att spela spel.

Kommentarer
Malin

Men att du har kunnat hålla dig så här länge ;)

Vi har då köpt färdigt alla utom en julklapp till Casper redan!

Tråkigt att inte Per är hemma och får uppleva första julen med Jeff...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback