Utmaning!

Datum:2010-11-24 / Tid:20:31:32
Jag har blivit utmanad av Anna-Lena!

4 tv-program som jag kollar på för det mesta
Desperate Housewives
Greys Anatomy
Criminal Minds
Big bang theory

4 saker jag gjort idag
Jobbat på Coop
Lekt med Jeff
Lagat middag till Anna-Lena
Städat

4 saker jag längtar efter

Tills Per kommer hem ifrån Afghanistan!
När Jeff säger "mamma" och det är MIG han menar.
Min nya snygga kropp som jag beställt, har dock inte fått något leveransbesked.
Julklappar!!

4 saker på önskelistan
Att Per kommer hem hel ifrån A-town.
10 miljoner kronor på kontot!
En stor walk-in-closet fylld med kläder.
Att Jeff blir hockeyproffs så han kan köpa morsan en ferrari.

4 things I hate
Mitt ganska fattiga bankkonto.
Skryt, över t.ex ett fyllt bankkonto.
Personer som tror de är mer än alla andra, och lite till.
Personer som helt saknar empati och medkänsla.

4 personer som jag i min tur utmanar:
Malin
Elina
Ann
Vikki

Kommentarer
elina

Åh, imorgon ska jag anta din utmaning! :) Vad skoj!

2010-11-24 / 22:20:52
http://volanen.blogg.se/
Victoria

Jag antar din utmaning men det blir lite senare då jag gjort något i dag, haha :P.

2010-11-25 / 09:28:41
http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback