Det löste sig!

Datum:2010-09-24 / Tid:20:43:27
Jag fixade barnvagnsproblemet idag! Tack och lov. Jag ringde till barnvagnsbutiken här i stan, och de kunde låna ut en scooter till mig. Sen beställde jag även vår nya vagn därifrån, tyvärr kommer den inte förrän i mitten av november men det är de värt! Det bästa av allt var att jag fick den ett par hundringar billigare där till och med, och sånt gillas! Det negativa är ju givetvis att jag nu måste gå och längta efter den så mycket.

Nåja! Det gick bra att jobba idag också, trots min fruktansvärda huvudvärk som smög sig på efter halva passet. Men när Per kom hem fick jag sova en stund och då försvann den på något magiskt sätt.

Nu kollar vi på idol och snart kommer A-L och Marcus hit för en spelkväll. Det är våran lilla fredagstradition numera faktiskt, de har kommit hit och sett film eller spelat spel varenda fredag hur länge som helst. Jag tycker de är så jäkla kul!

Ha en bra fredagskväll hörni!



VISST ÄR DEN LÄCKER????

Kommentarer
Anonym

Har ni beställt vagnen i samma gröna färg som på bilden? Den var ju skitcool! :).

2010-09-25 / 09:14:46
http://vigan.blogg.se/
Anonym

Jag missytänkte faktiskt att det var den gröna ni valt :-) Vilken tur det löste sig!

2010-09-25 / 10:40:19
Julia

Det var ju givetvis jag som skrev innan :-)

2010-09-25 / 10:41:36
http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback