Förkylt!

Datum:2010-09-02 / Tid:11:47:59
Imorse när jag vaknade kändes det som om jag hade svalt ett rakblad i sömnen, jag kände mig med andra ord inte särskilt kry. Jag misstänker även att jag hade lite feber då jag frös och svettades omvartannat. Men jag pratade med Per om det igår och är det nu så att jag blir sjuk då kommer han att komma hem och ta hand om Jeff medan jag kurerar. Men förhoppningsvis hinner jag bli frisk och kry under helgen. Jag hoppas bara att J slipper att få sig en släng av min förkylning. Han har nog känns det som med sin lilla tand, som för övrigt syns klart och tydligt nu i underkäken.

Idag blir det nog mest troligt bara att vara inomhus, fast måste iväg till coop en sväng bara för att köpa halstabletter och hämta ut ett paket men i övrigt ska jag bara sitta på rumpan och inte göra ett skit.

Nu ska Jeff äta lite potatis och förhoppningsvis vräker han i sig idag. Igår var han sur som ättika varje gång jag gav potatis men så fort morotsjuicen kom fram tjoade han för glatta livet.

Ha en bra dag hörni!

Kommentarer
Ann

Oh krya på dig, hoppas det går över snabbt! Tufft att inte ha någons om tar hand om Dig! Så gulligt att de redan har favoriter när det gäller mat!

2010-09-02 / 16:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback