Trevligt!

Datum:2010-09-09 / Tid:17:52:56
Vi var på stan innan BVC-besöket. Där mötte vi upp Sanna och Rasmus för en lunch och fika. Det var hur trevligt som helst, så det är verkligen en sak som vi måste göra om snart! Sen är ju Rasmus en sån gó liten kille, med mycket bra smak för kakor, vi har ju nämligen samma favorit. Jag fick även låna en bok av Sanna om barnmat, och det behövs för min fantasi är inte den bästa alla gånger, men nu har jag ju ett bra hjälpmedel.

Vi hann även en runda på H&M, och givetvis gillade S barnavdelningen lika bra som mig, tur det! Per kommer nog klippa sönder mitt kontokort eller tvinga personalen på H&M att porta mig därifrån. Men än så länge springer jag dit varannan dag och klämmer och känner på precis alla kläderna. Men det är ju kul att handla barnkläder, eller hur??


  
Sanna & myskillen, jag och så sist men inte minsta, mina fynd!

Kommentarer
Vi2blir3.se - Malin

Vilken mysig dag ni har haft och vad mycket fint ni hittade =)

2010-09-09 / 23:32:51
http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback