CHARTER!

Datum:2011-04-27 / Tid:16:14:24
Tjoooooohoo!!

Jag var in idag på resesäljarna för att boka om min flygbiljett i juni när det är medaljceremoni i Stockholm. Då passade jag på att kolla lite charterresor kring samma datum, och det fanns en helt perfekt resa som inte var alltför dyr! Vad gjorde jag? Bokade såklart!!! Sen ringde jag glatt till Per och berättade planerna, och han bara skrattade och tyckte att det lät som en förträfflig idé, tur.

Den 4:e juni åker vi alltså till Turkiet! De blir min 10:e gång där, men första som en familj. De ska bli så underbart härligt!

Från och med idag börjar jag alltså svälta så jag kommer i en bikini.. Hihi, skämt åsido.. Kanske inte så pass men jag ska då gå ner i vikt för jag vägrar gå omkring i bikini och känna mig som en strandad finlandsfärja!

Kommentarer
Ann

Roligt. Jag köpte faktiskt en bikini idag. Lagom kul att se magen men resten var helt ok. Vet inte hur jag ska ta mig till för att få bort degklumpen!

2011-04-28 / 20:16:17
http://lillafoten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback