Glad, gladare.. gladast!

Datum:2011-12-20 / Tid:10:31:27

Hej på er!

Jag är fortfarande överlycklig över min fina vinst, och ler bara jag tänker på det! Ni förstår säkert att jag längtar tills grejerna levereras till mig.

Till annat.. Idag står det träning på schemat! Igår var jag och tränade med Per faktiskt och för en gångs skull lyckades vi hålla sams på gymmet. Jag kan även meddela att jag har sådan fruktansvärd träningsvärk i benen, och de tycker min kära är oerhört komiskt! Idag ska han plåga mig med ett arm/axel pass.

Efter träningen packar vi ihop våra grejer och åker till Jeffs farmor och farfar. Vi ska vara därute tills dagen innan julafton, så inläggen kan bli lite glesa framöver men ska försöka vara flitig med mobilen.

Ni får ha en mysig vecka och se till att hinna njuta av julen, både före och efter julafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback