Julklappar under granen!

Datum:2011-12-15 / Tid:20:48:11

Jag älskar att pyssla, allt ifrån julkort till julklappar. Det är så mysigt att sitta och slå in julklapparna i fint papper och med snöre som passar till.

I år har jag försökt köra på lite vintage-stil på alla klappar. Jag har däremot inte använt samma papper till alla utan varierat ganska friskt. Men det är ju så mycket roligare om inte alla klappar ser likadana ut eller hur?

Här får ni se ett litet urval av de finaste. Plus pappret som jag anser är det absolut vackraste julpappret.


Kommentarer
Karin

Hej Maria!

Tack så himla mycket för din kommentar, vad glad jag blev:) Du är hjärtligt välkommen tillbaka till bloggen!

Hoppas du får en fin decemberfredag!

2011-12-16 / 02:17:18
http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback