Lucia!

Datum:2011-12-13 / Tid:18:48:09



Glad Lucia på er!

Idag var det dags för barnen på dagis att lussa. Eftersom Jeff varit sjuk for vi dit en halvtimme innan allt satte igång. Han var nästan hysteriskt när vi kom dit och var livrädd att jag skulle lämna honom, när han sen märkte att jag faktiskt skulle stanna då gick de bättre. Men gå i något luciatåg och stå framme med de andra barnen och sjunga, nej det var inget för honom. Men Ben, som sitter med J på bilden, stal ändå hela showen med sin skönsång så de gjorde inte så värst mycket.

Jag bjuder som ni ser på en bild, någon fler lägger jag nog inte upp här som ni nog förstår.

Mysig dag har det då varit, och julkänslan är ännu mer påtaglig nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback