Nytt smink!

Datum:2011-12-11 / Tid:09:25:13

Igår jobbade jag med Sandra som också jobbar på en av stans sminkaffärer. Då tipsade hon mig om en billig men suverän mascara från Clinique. Givetvis var jag tvungen att gå och köpa den!

Jag har förut enbart använt Diors mascara men nu är det dags att prova något nytt. En sak som jag verkligen fastnade för när de gällde denna är att den ska tvättas bort i exakt 38 grader varmt vatten, därför kan man bada i mascaran, så länge vattnet inte är 38 grader dvs.

På bilden syns även min nya foundation, också från Clinique, en underbar primer ifrån Lancome och så två prov jag fick med mascaran, på eyeliner och ett ögonserum, som jag förövrigt redan älskar!


Kommentarer
Victoria

Det är dom mindre, dom större är nästan för stora! Har du också dom rosa? Jag älskar den färgen!

2011-12-11 / 09:42:48
http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback