Mys ♥

Datum:2011-02-16 / Tid:13:20:59
Hej alla fina!

Vad roligt att se att det är några som redan är med och tävlar! Det är bara att fortsätta tävla, ju fler desto bättre för då kanske det dyker upp en till rolig tävling inom kort.

Vi har innemys idag här hemma då det är så fasligt kallt ute och jag orkar helt enkelt inte bylta på massa kläder på Jeff, och inte mig själv heller för den delen. Jag bjöd istället hit storebror på lunch så vi fick lite sällskap, och J fick sig lite bus. Men nu ska vi bara ta det lugnt igen, då J tog morgon kl 4(!) imorse så är jag med all rätt lite seg. Igårkväll somnade jag 20.15 och de lär bli något liknande ikväll!

Jag ska nu natta lillen och sen bädda ner mig i soffan med min Karin Fossum bok, som förövrigt är hur bra som helst!

Ha en underbart fin dag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback