Trött mamma.

Datum:2011-01-21 / Tid:08:01:15
Godmorgon!

Igår skrev jag om trötta killar, och idag ska jag skriva om en trött mamma. Min lilla älskling valde att ställa sig upp och skrika av glädje vid 4 halv 5 imorse. Jag ville också skrika.. men inte av glädje! Jag fick honom i allafall att sitta och leka i sängen fram tills halv 6, sen tog jag över honom till mig i hopp om att han skulle kunna somna om en stund men eftersom att han sover som en kratta bredvid mig blev de bara en kvart. Vi har alltså varit uppe sen lite innan 6. Jeff går an som en galning och river i allt, kommer krypande och pratar nonstop. Jag är inte riktigt lika energifylld.

Snart kommer mormor hit och tar Jeff en stund, innan jag faller ihop! Det är tur att mormor (mamma) finns!

Kommentarer
Vi2blir3.se - Malin

åh älskade vän, förstår din trötthet. Mammor/Mormor är bäst!

2011-01-21 / 11:22:09
http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback