Plugga eller inte?

Datum:2011-07-19 / Tid:15:15:06

JIPPIE, får jag väl börja med! Jag kom in (mot alla odds) på mitt förstahandsval på LTU. Det är en kandidatutbildning, en riktigt bra en (exakt vad det är för något kan vi gå in på när och om jag tackar ja)

Nu sitter jag givetvis med en stor rynka i pannan och funderar om och om igen "ska jag" "vill jag" osv osv. För det är frågan, och lite "vågar jag"

Vi ska sätta oss ner ikväll och diskutera lite, jag och min lilla familj!

Men visst är det kul i allafall? Jag trodde aldrig att jag skulle komma in bara sådär liksom.


Kommentarer
emma

roligt att du har kommit in på utbildning. Spännande och se vad det är du har sökt. Jag tycker om det går för eran familj med allt så tycker jag du ska hoppa studietid :) Det är roligt att plugga men samtidigt lite stressigt inför tenta perioder och så men samtidigt roligt då man träffar mycket folk.

2011-07-19 / 19:38:29
http://emma86.blogg.se/
Evelina

Men vad KUL!! Grattis duktiga du!

Vad är det du har sökt då?



Kramar

2011-07-27 / 23:24:17
http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback