Check!

Datum:2011-06-13 / Tid:16:27:42
Första dagen hemma efter semestern har varit lite seg men det känns ändå skönt att vara hemma, lite i allafall. Vi har inte hunnit med särskilt mycket mer än lite bus och en sväng på stan.

Eller vänta nu.. Jag har ju faktiskt hunnit med att boka tid för tatuering, inom kort kommer min 4:e med andra ord. Denna kommer definitivt bli den finaste! Ni får se när den är på plats.

Sen undrar jag om någon av mina läsare har lite koll, pedikyr i Boden, vart kan man göra det? Appropå naglar, Emelie, nu måste vi ses igen så du får fixa mina naglar.

Dags för middag.. Vi fortsätter lite på Turkiet-maten och äter spaghetti carbonara idag.. mums!

Kommentarer
Anonym

Salong N, mitt emot Systemet - Erika som gör naglar där är jätteduktig. Annars gör de ju pedikyr på Parelle också.

2011-06-13 / 22:10:59
Emelie

Sandra Brunström gör ju! man kan boka dit antingen via henne eller kika in på annasnageldesign.dinstudio.se och boka därifrån :)

2011-06-15 / 12:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback