Joggingtur.

Datum:2011-05-21 / Tid:17:20:28
Yes!

Jag och min kära Mikkis for idag upp till pagla (för er icke-norrbottningar så är det en skog där det ligger en skidstation och slalombacke) och joggade varvet runt. Det gick över all förväntan med tanke på hur pass långt det ändå är runt och vi lyckades springa hela vägen, men i sista backen ville mina ben ge upp pga all mjölksyra men jag tog mig i "mål". Vi körde även lite mage/rygg/arm. Man kan som säga att jag sakta men säkert håller på att komma i form!

Det är så härligt att känna tyngden i benen och känna hur jäkla bra man mår! Till veckan blir det fler springturer, lite fys och promenader. Kan man tvinga fram några magrutor till Turkietresan, bara någon, typ två.. snälla?

De som nog känns roligast är att man kanske inte behöver känna sig som en babian när man går bredvid ens käresta som bär på sexpack och pumpade biceps. Kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback