Inga nyheter.

Datum:2011-11-08 / Tid:12:17:03

Hej på er alla fina.

Här har det inte hänt ett dugg nytt sen jag slängde in ett inlägg sist. Tråkigt men sant trots allt! Det känns verkligen som att vardagen går på auto just nu, men jag klagar inte för det. Däremot klagar jag över att Pers ledighet redan är över och att han nu inte kommer hem förrän nästa vecka. Jag börjar känna igen det här mönstret med att vara hemma ensam med Jeff....! Snart är det jul och då är vi lediga tillsammans igen, längtar tills dess.

I övrigt har jag bara en liten nyhet och det är att jag ska till Stepin på torsdag och förhoppningvis reda ut min trassliga kosthållning eller snarare min obefintliga träning. Nu ska det bli ändring! Jag har börjat redan nu med att gå och hämta Jeff på eftermiddagen från dagis och sen ta en promenad efteråt, är helt perfekt, då får man motion och en glimt av solljus.

Dags för lunch innan jag ska ta tag i allt som behöver göras här hemma.

Tjollahopp!


Kommentarer
Britta

Vad kul att du ändrat inställning om Step In :)

2011-11-11 / 22:10:10
http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback