Klump i halsen!

Datum:2011-10-03 / Tid:09:36:42
.. Av två olika anledningar. Dels en mindre förkylning som letat upp mig och slagit bo, men sen också för att jag nyss lämnade Jeff på dagis och tårarna forsade. Det finns nästan inget värre än att höra sitt barn skrika i fullständig panik efter en, och så måste man gå därifrån och lämna honom. Men, som tur är skrev Elina nyss ett sms att J slutade gråta kort efter att jag gått och sen va glad över att få ut och leka på gården. Man kan säga att hon just räddade min dag!

Nu ska jag ta tag i städningen här hemma och sen blir det att jobba lite. Sen ska jag hämta min älskade J, tror ni att jag längtar något?

Kommentarer
Elina

Åh! Det är riktigt jobbigt eller rent ut sagt smärtsamt att bara gå då dom är så ledsna, men som sagt, det gick över på bara några minuter. Han hade fullt upp med att leta stövlarna ;-)

2011-10-03 / 11:40:45
http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback