Pysslar på.

Datum:2012-08-17 / Tid:08:51:25

Jag pysslar på ute på balkongen och snart är jag klar. Ja, ni har ju redan sett att det är en tripp trapp stol som jag målar om. Fyndade den för en ynka hundring, nästan ingenting! Förstår dock inte att man kan tycka att det är svårt att måla den, de är ju nästan hur enkelt som helst.

Jag fick rådet igår att sätta dit en text på stolsryggen men då jag inte alls tycker de är snyggt att klistra sånt överallt så blir de inget sådant. Däremot hade jag kunnat skriva Jeff på den men känns ju lite tokigt ifall vi får fler barn :-)


Kommentarer
Julia L

Och du som skrev en gång att en tripp trapp aldrig skulle få komma in i ert hem då du avskyr såna ;-) Snygg färg i alla fall!

Hör av mig senare om overallen!

2012-08-19 / 13:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback