Irritation på morgonkvisten!

Datum:2012-02-27 / Tid:07:56:37
Godmorgon!

Haha, jag tänker börja med att få utlopp för min irritation som jag haft i flera veckor och som är resultatet av sammanlagt 45 minuters pendling per dag. Jag hatar Takida! Jag har inte alls gillat dom förr men efter att ha lyssnat på radion i 20 minuter varje morgon är jag så innerligt less att jag snart slänger ut radion från bilen! Varför ska dom spela skiten hela tiden? Rix tar ju verkligen priset när jag inte bara behövde höra låten en gång utan två här en morgon! Överhuvudtaget skulle det behövas lite variation på deras musik, men det är en annan sak..

Sååå! Nu mår jag mycket bättre!

Nu ska jag fixa mig i ordning, packa väskan och köra mot jobbet.. Förhoppningsvis får jag även lyssna på bra musik i bilen ;-)

Ha en superfin dag, och jag hoppas att ni får vara ute lite i det vackra vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback