Jag trillade dit..

Datum:2012-01-21 / Tid:10:57:39
Godmorgon vänner!

Igår när jag jobbade kände jag mig allt annat än kry, febrig och ont i ena ögat. Inatt började det rinna var ifrån det och idag kan man bara konstatera att jag har fått ögoninflammation. Men eftersom att jag har droppar och tvättat det noggrant mår jag redan bättre, eller mitt öga mår i allafall bättre. Tyvärr har jag ont i halsen också, och det vill inte alls ge med sig. Tur att jag är ledig tills på tisdag!

Jeff då.. Han får flytande penicillin som man ska spruta in i munnen/halsen, och ja, hur det går.. Inte alls bra! Imorse spydde han upp alltihop tillsammans med de lilla han ätit. Men när han väl fått i sig det plus en alvedon så var han rätt lik sig själv helt plötsligt. Det går sakta åt rätt håll!

Snart ska jag iväg och handla lite förnödenheter såsom glass. Vi har bestämt att vi struntar i att laga mat och kör på pizza eller hamburgare till middag idag. Även Per är ju sjuk så energinivån här hemma är på minus.

Jag hoppas att ni har en lite roligare helg än vad vi har just nu..

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback