Tillägg..

Datum:2012-01-17 / Tid:20:54:29

Jag glömde ju nämna en sak..

Jerringpriset! Det var minst sagt gårdagskvällens stora snackis.

Jag, personligen, tycker det är fullkomligt orimligt att just han Rolf-Göran vann! Hur jag än vrider och vänder på det så blir jag bara irriterad. Men det är ju som sagt MIN åsikt och något längre kommer jag inte gå in på det.

Daniel Sedin, där har vi en kille som jag hade hyllat om han hade fått priset istället. Vinner man poängligan i världens största hockeyliga och blir utsedd till bästa spelare i samma liga. Ja, då förtjänar man fan att ta hem Jerringpriset och alla andra priser också för den delen!

Men det är min åsikt som sagt! Jag är inte ett dugg intresserad av att höra hur ni försvarar Rolf-Göran och hans vinst, så ni behöver inte bemöda er att skriva en roman hur mycket ni tycker han är värd det.

Så är de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback