1800:- i fraktkostnad?

Datum:2012-11-19 / Tid:15:19:16
Har ni hört något dyrt?
 
Jag vill så gärna beställa nya matsalsstolar ifrån Ilva. Bara stolarna är enligt mig svindyra, och då ingår inte ens frakten utan man måste betala nästan 2000:- för den. Skandalöst! Visst, då blir dom levererade fram till dörren men det är knappt så det är värt de för den lilla servicen.
 
ATTANS! Någon som råkar ha en aning om sådana här stolar säljs (nu menar jag på pricken inte något ikeaskit) häruppe nånstans? Jag skiter i om jag måste åka till Umeå, bara jag slipper åka till Malmö för då blir det jädrans dyrt ;-)
 
Jag vill ju ha dessa raringar, helst idag.. men när vi får huset går också bra!
 
Stol i transparent plast.
 
Ilva, Elizabeth!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback