Glädjeyra!

Datum:2012-11-18 / Tid:08:46:36
Det har de varit nu hela helgen. Men vi kan knappt fortfarande förstå att det är sant, ibland stannar vi bara upp och ler mot varandra :-) 
 
Igår jobbade jag och när de kom in personer som jag känner så berättade jag givetvis att vi köpt hus och varje gång jag sa det blev det som en flash "shit, det är verkligen sant" 
 
Jag ska bara försöka tygla längtan som är oändlig! Men på torsdag är det besiktning på huset och då ska jag i allafall dit och få se det igen. Underbart! Men snart är det vårat, då ska det inredas och så ska vi ha en stor inflyttningsfest för våra fina vänner. 
 
Nä, nu ska jag få lite frukost i magen och sen ska jag iväg och jobba!
 
Tjingeling :-)

Kommentarer
Rex

Ja! Längtan är olidlig. Äntligen badkar och bastu, som jag längtat!! :D

2012-11-18 / 19:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback