Oförutsägbart.

Datum:2012-11-12 / Tid:19:21:49
Livet kan vara det emellanåt som de allra flesta vet, båda till det positiva och negativa. Tidigare idag fick jag veta en tråkig sak som fick mig att börja fundera på det. Tänker på mina fina vänner som varit så glada och så på ett ögonblick förändras allt. Men ni är sådana underbara personer som kommer klara er galant, och sen är det bara att ta nya tag! 
 
Till lite mer uppmuntrande saker så har vi umgåtts med Rex idag och faktiskt träffat pappa Per och Jonas inne i stan, mitt under deras övning. Jag såg givetvis inte ett smack först, sen ropade Rex "men där är ju Per" och så ser jag hur han står och vinkar som en galning. Glad blev jag! De var bara snabbt ut med Jeff från bilen, se pappa och hans pangpang (Js beskrivning) och en snabb puss, innan P var tvungen att springa iväg igen. Men imorgon är han hemma igen och då blir det pusskalas :-)
 
Vi ska även lägga upp en strategi angående budgivning på ett speciellt hus.. Vem vet, den här gången kanske vi faktiskt blir husägare? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback