Lätt och ledigt!

Datum:2013-08-18 / Tid:14:11:01
Vi har det rätt bra här hemma, trots att pappa P börjat jobba igen så har han långledigt över helgen. Vi tar det himla lugnt och gör inte många knop alls, skönt! Snart ska det ju födas barn så då kan de ju va bra med en rejäl uppladdning :-)
 
Vi har förresten besökt stan lite snabbt, för en hårklippning.. Besöket blev dock lite lustigare än vi trott, men allt som kan få en att skratta lite är väl bra har jag hört. Men de roligaste av allt vi hittat på inträffade igår då vi var på bröllop! Min barndomskompis och tillika äldsta vän gifte sig. Vi var dock bara med i kyrkan då jag inte kände att orken räckte till för en lång bröllopsfest, och tur var nog det för när vi kom hem låg jag däckad med förvärkar.
 
Idag blir det att grilla, cykla runt runt runt kvarteret med J och så lite friidrott på det.
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback