Nyfriserat!

Datum:2013-09-11 / Tid:20:31:29

Jag var och lyxade till det idag på förmiddagen och fixade håret. De blev lite ny färg och en uppfräschning av topparna, så skönt och snyggt!

När jag var färdig ville jag mest hem och ge lillan mat för de spände på rejält, men handlade först.. Till hälften, för mitt under handlingen ringer P och säger att hon är vaken och vrålhungrig, så de blev att skynda sig hem ;-) Skönt ändå att de funkar att man åker hemifrån en stund.

På eftermiddagen fick vi besök av fina vänner och Js bästis. Vi blev överösta med presenter (tack snälla!) och fick en härlig pratstund :-)

Just nu är det matstund för lillan sen blir det sängen, för hur bra hon än sover om natten så är man ändå heeeelt slut om kvällarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback