Sparlåga..

Datum:2013-09-22 / Tid:11:13:42
Är ni pigga och glada? Jag är glad men inte så värst pigg kan jag erkänna. Livet som tvåbarnsmamma är underbart men emellanåt rätt slitigt! Jag tänker inte försköna nånting och säga att lillan sover tusen timmar per natt och aldrig gnäller eller skriker för då hade jag ljugit mig korpsvart om tungan. Men det är så det är och de är onödigt att klaga :-) 
P är då hemma med oss fortfarande vilket är ofantligt skönt, och bortskämda som vi är så ska han vara hemma hela nästa vecka också. 

Jag har mitt i alltihop börjat planera det kommande dopet också, som om att man inte har nog att tänka på ;-) Kyrkan, präst och lokal är bokat, nu ska bara inbjudningskorten göras och skickas ut. Ja, sen ska vi även försöka bestämma vad lillan ska heta också i mellannamn, kan va bra att veta lagom tills dopet. Sen ska vi även försöka bestämma oss för om hon ska få någon/några faddrar, man vill ju göra ett bra val som man slipper ångra bittert i efterhand ;-) 

Vi ska nu ta oss utanför huset hade vi tänkt, frisk luft gör susen mot en trött hjärna kan jag tala om! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback